środa, 10 grudnia 2014

Red sweater

Czerwień to ostatnio mój ulubiony kolor, pięknie współgra z czernią i idealnie pasuje do blond włosów :)  
Oprócz czerwieni na ustach postawiłam również na czerwony sweter, który pasuje zarówno do eleganckich stylizacji jak i tych bardziej codziennych. 
Ostatnio częściej nosiłam spodnie, ale małymi kroczkami wracam do moich ulubionych spódnic i ta stylizacja jest tego dowodem :) 












H&M sweater & boots / Mango jacket / Reserved bag / Mohito skirt / Claire's necklace / Fossil watch 

19 komentarzy:

  1. kolor bluzki świetnie kontrastuje z czarnym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw i fajnie połączone kolory;) Świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest boska ! Cały zestaw zdecydowanie na plus :!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dwa dni za nią chodziłam, ale w końcu się zdecydowałam i nie żałuję bo noszę ją bardzo często, pasuje do wszystkiego :)

      Usuń
  4. czerwień i czerń to dwa idealnie współgrające kolory. Niesamowicie kobiece i ekskluzywne. Wyglądasz bardzo kobieco i zmysłowo :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pieknie:) Po obejrzeniu filmiku o ulubieńcach byłam przekonana, że ten naszyjnik jest srebrny:) Ja też kocham czerwień, ale Ty w niej wyglądasz amazing:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest złoty, ale srebrny też mam, także oko Cię nie zmyliło :)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja!
    Ja bym jedynie zamieniła buty na wysokie botki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio nie umiem się z tym butami rozstać :D

      Usuń
  7. Zgadzam się w 100%! Black&red zawsze idealnie współgrają :) Wyglądasz rewelacyjnie.
    Obserwuję i będę tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, w czerwieni Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja :) Mega spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)